Malaysia's Military, Police and Security Agencies
Welcome to the battlefield, soldier!

MyMil adalah bod perbincangan berkenaan ketenteraan, agensi2 penguatkuasaan yang ada di Malaysia dan juga di serata dunia. Daftar sekarang untuk menikmati paparan perbincangan berinformasi sambil bersantai. Ahli2 yg baru akan digugurkan daripada senarai sekiranya tidak aktif dalam masa yg terdekat. Berforumlah dengan berhemah.

Terima kasih.


Admin dan moderator MyMil

Important Notice: The views and opinions expressed on the forum or the related pages are of the owner alone, and are not endorsed by Mymil, nor is Mymil responsible for them. Due to the nature of the Internet forum is in real time, Mymil does not, and can not censor any submission, but asks that each user use discretion and respect for other users, and does not contribute any word that is unlawful, harmful, threatening, abusive, harassing, tortious, defamatory, vulgar, obscene, libelous, invasive of another's privacy, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable. Mymil reserve the right to withhold and/or remove any link that might possibly hold an individual, entity or group ridicule, potential embarrassment or potential defamation. Mymil also reserves the right to accept, edit and/or remove any link that is deemed inappropriate in any way.
Log in

I forgot my password

Latest topics
» Sembang Medan Selera Pak Jebat V44
by atreyudevil Sun Feb 05, 2017 6:23 pm

» PAINTBALL - Come get some...
by pisang Tue Dec 13, 2016 8:53 am

» Baru balik
by pisang Mon Dec 12, 2016 12:47 pm

» Jaket camo
by atreyudevil Fri Jul 15, 2016 11:17 am

» Nusantara Total War: Portuguese Invasion
by Adib Mon Feb 22, 2016 2:57 pm

» Rekrut baru disini
by kapokbesi Thu Feb 11, 2016 11:32 am

» Keretapi Tanah Melayu Berhad
by zacky.uesoff Thu Feb 04, 2016 6:00 pm

» ALL ABOUT HAM RADIO (AMATEUR RADIO STATION)
by kapokbesi Mon Nov 16, 2015 7:42 am

» Gathering MyMil 2015
by yaminz Tue Aug 11, 2015 4:15 am

» Diari MYMIL
by edayu Mon Apr 27, 2015 7:08 am

» Hari Polis ke-208
by venez Mon Apr 06, 2015 12:14 pm

» BACKPACKING
by venez Tue Mar 31, 2015 12:11 pm

» Rekrut 2015
by atreyudevil Sun Mar 29, 2015 3:34 pm

» Sejarah Pangkalan-Pangkalan Udara TUDM
by venez Tue Mar 24, 2015 6:02 am

» MyMil useful website lists
by atreyudevil Sat Jan 24, 2015 6:17 pm

» WIP - Work In Progress
by yaminz Fri Dec 26, 2014 7:06 am

» Model Collections
by yaminz Fri Dec 26, 2014 6:58 am

» Rekrut October & November 2014
by atreyudevil Sat Dec 20, 2014 2:07 am

» Bola Cafe: MALAYSIA!
by HangPC2 Sun Dec 14, 2014 7:35 am

» Hot Chick in Uniform
by yaminz Wed Dec 10, 2014 11:52 am

Statistics
We have 510 registered users
The newest registered user is Adib

Our users have posted a total of 171905 messages in 1316 subjects
MyMil at Facebook
Like/Tweet/+1

Lawak MyMil

Page 7 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lawak MyMil

Post by bijan on Tue Sep 13, 2011 7:37 am

Cerita my frend baru balik dari London:...Di London, saorang perempuan telanjang naik teksi. Pemandu teksi keturunan India, melihat, tetapi tak hidupkan enjin teksinya. Perempuan itu berkata " encik tak pernah lihat perempuan telanjang ke?". Pemandu teksi jawab, " puan simpan duit dimana nak bayar tambang teksi saya?"

bijan
Brig General
Brig General

Posts : 3142
Join date : 11/10/2010

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by marc_zman on Tue Sep 13, 2011 9:04 am

wa pun ada satu gak.. kalu kat sini kita panggil ia wang @ duit.. di indonesia pula mereka sebuat dengan bunyi hampir sama tapi berbeda ejaan nyer iaitu uang.. jadi, apa kita kan panggil kat Mr. Bijan yang sentiasa berduit yg dok selalu payung pesara admin mymil ni?



jawapan nyer... Beruang

--------------------my siggy below--------------------

Y.A.I.M.! Y.A.I.M.!! Y.A.I.M.!!!

Lautan luas.. Banjaran gunung.. Rezeki nan melimpah
Bawah langitNya kami bernaung.. Rasa kasih tercurah
Tahan airku bumi bertuah.. Tiada bandingannya
Rela bersatu ganding tenaga.. Mendaulatkan tenaga

Dengan sepenuh keazaman.. Semangatmu nan waja
Keranamu rela berkorban.. Engkaulah pertiwi yang tercinta
Darah Satria.. Darah Satria
Berkobar di dada

Tinggalkan ibu tinggalkan ayah... serta sanak saudara
Membuktikan kesetiaan kita.. Pada bumi Malaysia
Darah Satria.. Darah Satria


avatar
marc_zman
MODERATOR
MODERATOR

Malaysia
R.I.P
Posts : 16318
Reputation : 611
Join date : 08/06/2010
Location : di atas tanah bekas hutan, paya dan ladang kelapa sawit.. tak tau laaa ntah sapa2 pernah kena tanam kat sini dulu.. kalu ada laa

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by azim09 on Tue Sep 13, 2011 9:05 am

ni la haiwan yang berduit tu ? Cool
avatar
azim09
Lt Colonel
Lt Colonel

Malaysia
Mymil
Posts : 1623
Reputation : 230
Join date : 27/09/2010
Age : 24
Location : off the grid

http://www.facebook.com/azim09.

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by bijan on Tue Sep 13, 2011 3:05 pm

marc_zman wrote:wa pun ada satu gak.. kalu kat sini kita panggil ia wang @ duit.. di indonesia pula mereka sebuat dengan bunyi hampir sama tapi berbeda ejaan nyer iaitu uang.. jadi, apa kita kan panggil kat Mr. Bijan yang sentiasa berduit yg dok selalu payung pesara admin mymil ni?



jawapan nyer... Beruang

adeh ...
avatar
bijan
Brig General
Brig General

Malaysia
Mymil
Posts : 3142
Reputation : 71
Join date : 11/10/2010
Location : Dalam Sarang ... Tengok bebird terbang depan tingkap

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by marc_zman on Wed Sep 14, 2011 2:19 am

Mr. Bijan wrote:
marc_zman wrote:wa pun ada satu gak.. kalu kat sini kita panggil ia wang @ duit.. di indonesia pula mereka sebuat dengan bunyi hampir sama tapi berbeda ejaan nyer iaitu uang.. jadi, apa kita kan panggil kat Mr. Bijan yang sentiasa berduit yg dok selalu payung pesara admin mymil ni?



jawapan nyer... Beruang
adeh ...

ekekekekeee.. jgn marah aaaaa.. nanti kena ketuk dgn martol

--------------------my siggy below--------------------

Y.A.I.M.! Y.A.I.M.!! Y.A.I.M.!!!

Lautan luas.. Banjaran gunung.. Rezeki nan melimpah
Bawah langitNya kami bernaung.. Rasa kasih tercurah
Tahan airku bumi bertuah.. Tiada bandingannya
Rela bersatu ganding tenaga.. Mendaulatkan tenaga

Dengan sepenuh keazaman.. Semangatmu nan waja
Keranamu rela berkorban.. Engkaulah pertiwi yang tercinta
Darah Satria.. Darah Satria
Berkobar di dada

Tinggalkan ibu tinggalkan ayah... serta sanak saudara
Membuktikan kesetiaan kita.. Pada bumi Malaysia
Darah Satria.. Darah Satria


avatar
marc_zman
MODERATOR
MODERATOR

Malaysia
R.I.P
Posts : 16318
Reputation : 611
Join date : 08/06/2010
Location : di atas tanah bekas hutan, paya dan ladang kelapa sawit.. tak tau laaa ntah sapa2 pernah kena tanam kat sini dulu.. kalu ada laa

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by Laxamana on Wed Sep 14, 2011 3:11 am

Tak tahan aku tengok Mr Bean/Johnny English pakai spenda croc/rickin tu.....
avatar
Laxamana
Kehormat MyMil

Malaysia
Mymil
Posts : 335
Reputation : 44
Join date : 31/10/2010
Age : 50
Location : Putrajaya, Malaysia

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by marc_zman on Wed Sep 14, 2011 3:16 am

versi asal gambo siap gerak2 lagi tau itu johnny english punyer 'weapon'.. sebab tu dia kata.. be afraid, be very afraid

--------------------my siggy below--------------------

Y.A.I.M.! Y.A.I.M.!! Y.A.I.M.!!!

Lautan luas.. Banjaran gunung.. Rezeki nan melimpah
Bawah langitNya kami bernaung.. Rasa kasih tercurah
Tahan airku bumi bertuah.. Tiada bandingannya
Rela bersatu ganding tenaga.. Mendaulatkan tenaga

Dengan sepenuh keazaman.. Semangatmu nan waja
Keranamu rela berkorban.. Engkaulah pertiwi yang tercinta
Darah Satria.. Darah Satria
Berkobar di dada

Tinggalkan ibu tinggalkan ayah... serta sanak saudara
Membuktikan kesetiaan kita.. Pada bumi Malaysia
Darah Satria.. Darah Satria


avatar
marc_zman
MODERATOR
MODERATOR

Malaysia
R.I.P
Posts : 16318
Reputation : 611
Join date : 08/06/2010
Location : di atas tanah bekas hutan, paya dan ladang kelapa sawit.. tak tau laaa ntah sapa2 pernah kena tanam kat sini dulu.. kalu ada laa

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by venez on Wed Sep 21, 2011 4:48 pm

Dari FB member aku...

Disuatu kawasan pedalaman di kampung, seorang penternak yang mempunyai
ladang ternak yang luas dan berjaya telah meninggal dunia dengan
meninggalkan seorang balu yang masih muda dan cantik, namanya Minah.

Minah membuat keputusan untuk meneruskan kerjaya suaminya dengan
mengambil alih ladang ternakan tersebut, tetapi dia tidak mempunyai kemahiran yang cukup untuk mengendalikan ladangnya. Jadi dia pun membuat keputusan untuk mengiklankan di dalam akhbar untuk mencari seorang pembantu yang akan mengerjakan ladang ternaknya dengan menawarkan gaji dan sebuah bilik di rumahnya sebagai tempat kediaman memandangkan ladang yang dimaksudkan hanya berada di belakang rumahnya.

Selang beberapa hari kemudian ada dua orang pemuda yang memohon
pekerjaan tersebut. Seorang pondan, dan seorang kaki mabuk.
Memandangkan tiada sesiapa lagi yang memohon jawatan tersebut selain
dari dua orang pemuda tadi, Minah terpaksa memilih salah seorang dari mereka.

Setelah menimbangkan semasak-masaknya, Minah memilih si pondan bernama
Leman untuk bekerja dengannya, dengan anggapan bahawa dia berasa lebih
selamat tinggal bersama seorang pondan daripada tinggal dengan seorang
pemabuk.

Minggu demi
minggu berlalu. Leman telah melakukan tugasnya dengan penuh tekun dan
rajin. Leman kerap kali menghabiskan waktunya sehingga malam untuk membuat kerja-kerja di ladang ternakan. Ladangnya menjadi semakin berjaya dan ternakan semakin banyak membiak dan sihat-sihat belaka.
Gembiralah si Minah ni tadi.

Kerana ingin menghargai
kerajinan si Leman ni, Minah pun berkata kepada Leman, "Leman, kau telah
melakukan kerja dengan baik dan ladang ternakan pun kulihat semakin
bagus, kau sepatutnya ambil cuti pergi ke pekan berjalan-jalan untuk
melegakan tekanan kerja..." Gembiralah Leman, dan pada suatu malam
minggu, dia pun pergi ke pekan.

Sampailah ke tengah
malam, Leman tak pulang-pulang ke rumah. Pukul 1 tak pulang, pukul 2 tak
pulang. Pukul 2.30 pagi barulah Leman pulang kerumah.. Sampai ke rumah,
di dapati Minah sedang menunggunya sambil duduk di sofa berhampiran
unggun api.

"Buka butang bajuku dan tanggalkannya." Kata Minah.

Leman dengan tangan yang terketar-ketar dan perasaan yang terkejut,
melakukan apa yang diarahkan.

"Sekarang, buka kasut but ku."

Leman buat, perlahan sekali.

"Buka, setokin ku.."

Dia buat juga.

"Sekarang, buka skirt ku."
Dia buat juga.

"Sekarang buka coliku."
Dengan tangan yang menggigil, dia buat apa yang disuruh.

"Sekarang....buka seluar dalamku..."
Dengan perlahan, dia melucutkannya ke bawah dan menanggalkannya.

Kemudian, Minah pun memandang Leman, sambil berkata...

"Sekali lagi kau pergi pekan
dengan memakai pakaian aku, aku pecat kau on the spot."

Ekekekek... apa yg engkorang pikir haaa?

Korang dah pikir benda lain kan?

--------------------my siggy below--------------------

[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
venez
ADMIN
ADMIN

Malaysia
Mymil
Posts : 17387
Reputation : 581
Join date : 19/04/2010
Age : 38
Location : AFNG

http://venez2.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by panah hikmat on Wed Sep 21, 2011 5:06 pm

cis... baru nak stim... potong betoiiiii.....

panah hikmat
Warrant Officer
Warrant Officer

Malaysia
Mymil
Posts : 484
Reputation : 77
Join date : 06/07/2010
Age : 47
Location : Kuala Lumpur

http://www.zkeretapi.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by venez on Wed Sep 21, 2011 5:19 pm

panah hikmat wrote:cis... baru nak stim... potong betoiiiii.....

muhahahaha....

--------------------my siggy below--------------------

[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
venez
ADMIN
ADMIN

Malaysia
Mymil
Posts : 17387
Reputation : 581
Join date : 19/04/2010
Age : 38
Location : AFNG

http://venez2.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by panah hikmat on Wed Sep 21, 2011 5:41 pm

tak pe... repot kat mak kite...

panah hikmat
Warrant Officer
Warrant Officer

Malaysia
Mymil
Posts : 484
Reputation : 77
Join date : 06/07/2010
Age : 47
Location : Kuala Lumpur

http://www.zkeretapi.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by anya8797 on Thu Sep 22, 2011 7:49 am

venez wrote:Dari FB member aku...

Disuatu kawasan pedalaman di kampung, seorang penternak yang mempunyai
ladang ternak yang luas dan berjaya telah meninggal dunia dengan
meninggalkan seorang balu yang masih muda dan cantik, namanya Minah.

Minah membuat keputusan untuk meneruskan kerjaya suaminya dengan
mengambil alih ladang ternakan tersebut, tetapi dia tidak mempunyai kemahiran yang cukup untuk mengendalikan ladangnya. Jadi dia pun membuat keputusan untuk mengiklankan di dalam akhbar untuk mencari seorang pembantu yang akan mengerjakan ladang ternaknya dengan menawarkan gaji dan sebuah bilik di rumahnya sebagai tempat kediaman memandangkan ladang yang dimaksudkan hanya berada di belakang rumahnya.

Selang beberapa hari kemudian ada dua orang pemuda yang memohon
pekerjaan tersebut. Seorang pondan, dan seorang kaki mabuk.
Memandangkan tiada sesiapa lagi yang memohon jawatan tersebut selain
dari dua orang pemuda tadi, Minah terpaksa memilih salah seorang dari mereka.

Setelah menimbangkan semasak-masaknya, Minah memilih si pondan bernama
Leman untuk bekerja dengannya, dengan anggapan bahawa dia berasa lebih
selamat tinggal bersama seorang pondan daripada tinggal dengan seorang
pemabuk.

Minggu demi
minggu berlalu. Leman telah melakukan tugasnya dengan penuh tekun dan
rajin. Leman kerap kali menghabiskan waktunya sehingga malam untuk membuat kerja-kerja di ladang ternakan. Ladangnya menjadi semakin berjaya dan ternakan semakin banyak membiak dan sihat-sihat belaka.
Gembiralah si Minah ni tadi.

Kerana ingin menghargai
kerajinan si Leman ni, Minah pun berkata kepada Leman, "Leman, kau telah
melakukan kerja dengan baik dan ladang ternakan pun kulihat semakin
bagus, kau sepatutnya ambil cuti pergi ke pekan berjalan-jalan untuk
melegakan tekanan kerja..." Gembiralah Leman, dan pada suatu malam
minggu, dia pun pergi ke pekan.

Sampailah ke tengah
malam, Leman tak pulang-pulang ke rumah. Pukul 1 tak pulang, pukul 2 tak
pulang. Pukul 2.30 pagi barulah Leman pulang kerumah.. Sampai ke rumah,
di dapati Minah sedang menunggunya sambil duduk di sofa berhampiran
unggun api.

"Buka butang bajuku dan tanggalkannya." Kata Minah.

Leman dengan tangan yang terketar-ketar dan perasaan yang terkejut,
melakukan apa yang diarahkan.

"Sekarang, buka kasut but ku."

Leman buat, perlahan sekali.

"Buka, setokin ku.."

Dia buat juga.

"Sekarang, buka skirt ku."
Dia buat juga.

"Sekarang buka coliku."
Dengan tangan yang menggigil, dia buat apa yang disuruh.

"Sekarang....buka seluar dalamku..."
Dengan perlahan, dia melucutkannya ke bawah dan menanggalkannya.

Kemudian, Minah pun memandang Leman, sambil berkata...

"Sekali lagi kau pergi pekan
dengan memakai pakaian aku, aku pecat kau on the spot."

Ekekekek... apa yg engkorang pikir haaa?

Korang dah pikir benda lain kan?

in all honesty....
anya mula2 fikir... mungkin tuan rumah cuba untuk membalas budi dengan mencuba untuk menlelakikan pondan tersebut...... di bawah kata kunci...."the right woman might just do the trick"....

anya8797
Colonel
Colonel

Malaysia
Mymil
Posts : 2721
Reputation : 60
Join date : 07/03/2011
Location : kuala lumpur

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by MMW on Thu Sep 22, 2011 7:55 am

anya8797 wrote:
venez wrote:Dari FB member aku...

Disuatu kawasan pedalaman di kampung, seorang penternak yang mempunyai
ladang ternak yang luas dan berjaya telah meninggal dunia dengan
meninggalkan seorang balu yang masih muda dan cantik, namanya Minah.

Minah membuat keputusan untuk meneruskan kerjaya suaminya dengan
mengambil alih ladang ternakan tersebut, tetapi dia tidak mempunyai kemahiran yang cukup untuk mengendalikan ladangnya. Jadi dia pun membuat keputusan untuk mengiklankan di dalam akhbar untuk mencari seorang pembantu yang akan mengerjakan ladang ternaknya dengan menawarkan gaji dan sebuah bilik di rumahnya sebagai tempat kediaman memandangkan ladang yang dimaksudkan hanya berada di belakang rumahnya.

Selang beberapa hari kemudian ada dua orang pemuda yang memohon
pekerjaan tersebut. Seorang pondan, dan seorang kaki mabuk.
Memandangkan tiada sesiapa lagi yang memohon jawatan tersebut selain
dari dua orang pemuda tadi, Minah terpaksa memilih salah seorang dari mereka.

Setelah menimbangkan semasak-masaknya, Minah memilih si pondan bernama
Leman untuk bekerja dengannya, dengan anggapan bahawa dia berasa lebih
selamat tinggal bersama seorang pondan daripada tinggal dengan seorang
pemabuk.

Minggu demi
minggu berlalu. Leman telah melakukan tugasnya dengan penuh tekun dan
rajin. Leman kerap kali menghabiskan waktunya sehingga malam untuk membuat kerja-kerja di ladang ternakan. Ladangnya menjadi semakin berjaya dan ternakan semakin banyak membiak dan sihat-sihat belaka.
Gembiralah si Minah ni tadi.

Kerana ingin menghargai
kerajinan si Leman ni, Minah pun berkata kepada Leman, "Leman, kau telah
melakukan kerja dengan baik dan ladang ternakan pun kulihat semakin
bagus, kau sepatutnya ambil cuti pergi ke pekan berjalan-jalan untuk
melegakan tekanan kerja..." Gembiralah Leman, dan pada suatu malam
minggu, dia pun pergi ke pekan.

Sampailah ke tengah
malam, Leman tak pulang-pulang ke rumah. Pukul 1 tak pulang, pukul 2 tak
pulang. Pukul 2.30 pagi barulah Leman pulang kerumah.. Sampai ke rumah,
di dapati Minah sedang menunggunya sambil duduk di sofa berhampiran
unggun api.

"Buka butang bajuku dan tanggalkannya." Kata Minah.

Leman dengan tangan yang terketar-ketar dan perasaan yang terkejut,
melakukan apa yang diarahkan.

"Sekarang, buka kasut but ku."

Leman buat, perlahan sekali.

"Buka, setokin ku.."

Dia buat juga.

"Sekarang, buka skirt ku."
Dia buat juga.

"Sekarang buka coliku."
Dengan tangan yang menggigil, dia buat apa yang disuruh.

"Sekarang....buka seluar dalamku..."
Dengan perlahan, dia melucutkannya ke bawah dan menanggalkannya.

Kemudian, Minah pun memandang Leman, sambil berkata...

"Sekali lagi kau pergi pekan
dengan memakai pakaian aku, aku pecat kau on the spot."

Ekekekek... apa yg engkorang pikir haaa?

Korang dah pikir benda lain kan?

in all honesty....
anya mula2 fikir... mungkin tuan rumah cuba untuk membalas budi dengan mencuba untuk menlelakikan pondan tersebut...... di bawah kata kunci...."the right woman might just do the trick"....

Sampai tersembur air blackcurrent aku kat keyboard bila baca komen anya nih.... Jauh betul pemikiran..... ekekekeke... What a Face What a Face What a Face

avatar
MMW
Colonel
Colonel

Malaysia
Mymil
Posts : 2269
Reputation : 159
Join date : 07/03/2011
Age : 45
Location : Cheras

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by anya8797 on Thu Sep 22, 2011 8:05 am

MMW wrote:
anya8797 wrote:
venez wrote:Dari FB member aku...

Disuatu kawasan pedalaman di kampung, seorang penternak yang mempunyai
ladang ternak yang luas dan berjaya telah meninggal dunia dengan
meninggalkan seorang balu yang masih muda dan cantik, namanya Minah.

Minah membuat keputusan untuk meneruskan kerjaya suaminya dengan
mengambil alih ladang ternakan tersebut, tetapi dia tidak mempunyai kemahiran yang cukup untuk mengendalikan ladangnya. Jadi dia pun membuat keputusan untuk mengiklankan di dalam akhbar untuk mencari seorang pembantu yang akan mengerjakan ladang ternaknya dengan menawarkan gaji dan sebuah bilik di rumahnya sebagai tempat kediaman memandangkan ladang yang dimaksudkan hanya berada di belakang rumahnya.

Selang beberapa hari kemudian ada dua orang pemuda yang memohon
pekerjaan tersebut. Seorang pondan, dan seorang kaki mabuk.
Memandangkan tiada sesiapa lagi yang memohon jawatan tersebut selain
dari dua orang pemuda tadi, Minah terpaksa memilih salah seorang dari mereka.

Setelah menimbangkan semasak-masaknya, Minah memilih si pondan bernama
Leman untuk bekerja dengannya, dengan anggapan bahawa dia berasa lebih
selamat tinggal bersama seorang pondan daripada tinggal dengan seorang
pemabuk.

Minggu demi
minggu berlalu. Leman telah melakukan tugasnya dengan penuh tekun dan
rajin. Leman kerap kali menghabiskan waktunya sehingga malam untuk membuat kerja-kerja di ladang ternakan. Ladangnya menjadi semakin berjaya dan ternakan semakin banyak membiak dan sihat-sihat belaka.
Gembiralah si Minah ni tadi.

Kerana ingin menghargai
kerajinan si Leman ni, Minah pun berkata kepada Leman, "Leman, kau telah
melakukan kerja dengan baik dan ladang ternakan pun kulihat semakin
bagus, kau sepatutnya ambil cuti pergi ke pekan berjalan-jalan untuk
melegakan tekanan kerja..." Gembiralah Leman, dan pada suatu malam
minggu, dia pun pergi ke pekan.

Sampailah ke tengah
malam, Leman tak pulang-pulang ke rumah. Pukul 1 tak pulang, pukul 2 tak
pulang. Pukul 2.30 pagi barulah Leman pulang kerumah.. Sampai ke rumah,
di dapati Minah sedang menunggunya sambil duduk di sofa berhampiran
unggun api.

"Buka butang bajuku dan tanggalkannya." Kata Minah.

Leman dengan tangan yang terketar-ketar dan perasaan yang terkejut,
melakukan apa yang diarahkan.

"Sekarang, buka kasut but ku."

Leman buat, perlahan sekali.

"Buka, setokin ku.."

Dia buat juga.

"Sekarang, buka skirt ku."
Dia buat juga.

"Sekarang buka coliku."
Dengan tangan yang menggigil, dia buat apa yang disuruh.

"Sekarang....buka seluar dalamku..."
Dengan perlahan, dia melucutkannya ke bawah dan menanggalkannya.

Kemudian, Minah pun memandang Leman, sambil berkata...

"Sekali lagi kau pergi pekan
dengan memakai pakaian aku, aku pecat kau on the spot."

Ekekekek... apa yg engkorang pikir haaa?

Korang dah pikir benda lain kan?

in all honesty....
anya mula2 fikir... mungkin tuan rumah cuba untuk membalas budi dengan mencuba untuk menlelakikan pondan tersebut...... di bawah kata kunci...."the right woman might just do the trick"....

Sampai tersembur air blackcurrent aku kat keyboard bila baca komen anya nih.... Jauh betul pemikiran..... ekekekeke... What a Face What a Face What a Face


oopppss.... i did it again.... Laughing

anya8797
Colonel
Colonel

Malaysia
Mymil
Posts : 2721
Reputation : 60
Join date : 07/03/2011
Location : kuala lumpur

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by venez on Thu Sep 22, 2011 8:56 am

ha3...

--------------------my siggy below--------------------

[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
venez
ADMIN
ADMIN

Malaysia
Mymil
Posts : 17387
Reputation : 581
Join date : 19/04/2010
Age : 38
Location : AFNG

http://venez2.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by harleena on Thu Sep 22, 2011 10:44 am

anya8797 wrote:
MMW wrote:
anya8797 wrote:
venez wrote:Dari FB member aku...

Disuatu kawasan pedalaman di kampung, seorang penternak yang mempunyai
ladang ternak yang luas dan berjaya telah meninggal dunia dengan
meninggalkan seorang balu yang masih muda dan cantik, namanya Minah.

Minah membuat keputusan untuk meneruskan kerjaya suaminya dengan
mengambil alih ladang ternakan tersebut, tetapi dia tidak mempunyai kemahiran yang cukup untuk mengendalikan ladangnya. Jadi dia pun membuat keputusan untuk mengiklankan di dalam akhbar untuk mencari seorang pembantu yang akan mengerjakan ladang ternaknya dengan menawarkan gaji dan sebuah bilik di rumahnya sebagai tempat kediaman memandangkan ladang yang dimaksudkan hanya berada di belakang rumahnya.

Selang beberapa hari kemudian ada dua orang pemuda yang memohon
pekerjaan tersebut. Seorang pondan, dan seorang kaki mabuk.
Memandangkan tiada sesiapa lagi yang memohon jawatan tersebut selain
dari dua orang pemuda tadi, Minah terpaksa memilih salah seorang dari mereka.

Setelah menimbangkan semasak-masaknya, Minah memilih si pondan bernama
Leman untuk bekerja dengannya, dengan anggapan bahawa dia berasa lebih
selamat tinggal bersama seorang pondan daripada tinggal dengan seorang
pemabuk.

Minggu demi
minggu berlalu. Leman telah melakukan tugasnya dengan penuh tekun dan
rajin. Leman kerap kali menghabiskan waktunya sehingga malam untuk membuat kerja-kerja di ladang ternakan. Ladangnya menjadi semakin berjaya dan ternakan semakin banyak membiak dan sihat-sihat belaka.
Gembiralah si Minah ni tadi.

Kerana ingin menghargai
kerajinan si Leman ni, Minah pun berkata kepada Leman, "Leman, kau telah
melakukan kerja dengan baik dan ladang ternakan pun kulihat semakin
bagus, kau sepatutnya ambil cuti pergi ke pekan berjalan-jalan untuk
melegakan tekanan kerja..." Gembiralah Leman, dan pada suatu malam
minggu, dia pun pergi ke pekan.

Sampailah ke tengah
malam, Leman tak pulang-pulang ke rumah. Pukul 1 tak pulang, pukul 2 tak
pulang. Pukul 2.30 pagi barulah Leman pulang kerumah.. Sampai ke rumah,
di dapati Minah sedang menunggunya sambil duduk di sofa berhampiran
unggun api.

"Buka butang bajuku dan tanggalkannya." Kata Minah.

Leman dengan tangan yang terketar-ketar dan perasaan yang terkejut,
melakukan apa yang diarahkan.

"Sekarang, buka kasut but ku."

Leman buat, perlahan sekali.

"Buka, setokin ku.."

Dia buat juga.

"Sekarang, buka skirt ku."
Dia buat juga.

"Sekarang buka coliku."
Dengan tangan yang menggigil, dia buat apa yang disuruh.

"Sekarang....buka seluar dalamku..."
Dengan perlahan, dia melucutkannya ke bawah dan menanggalkannya.

Kemudian, Minah pun memandang Leman, sambil berkata...

"Sekali lagi kau pergi pekan
dengan memakai pakaian aku, aku pecat kau on the spot."

Ekekekek... apa yg engkorang pikir haaa?

Korang dah pikir benda lain kan?

in all honesty....
anya mula2 fikir... mungkin tuan rumah cuba untuk membalas budi dengan mencuba untuk menlelakikan pondan tersebut...... di bawah kata kunci...."the right woman might just do the trick"....

Sampai tersembur air blackcurrent aku kat keyboard bila baca komen anya nih.... Jauh betul pemikiran..... ekekekeke... What a Face What a Face What a Face


oopppss.... i did it again.... Laughing

you are so right la Anya... heheheheeheh

--------------------my siggy below--------------------

[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
harleena
MODERATOR
MODERATOR

Malaysia
Mymil
Posts : 4168
Reputation : 81
Join date : 18/04/2010
Age : 48

http://wadahharleena.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by anya8797 on Fri Sep 23, 2011 4:39 am

harleena wrote:
anya8797 wrote:
MMW wrote:
anya8797 wrote:
venez wrote:Dari FB member aku...

Disuatu kawasan pedalaman di kampung, seorang penternak yang mempunyai
ladang ternak yang luas dan berjaya telah meninggal dunia dengan
meninggalkan seorang balu yang masih muda dan cantik, namanya Minah.

Minah membuat keputusan untuk meneruskan kerjaya suaminya dengan
mengambil alih ladang ternakan tersebut, tetapi dia tidak mempunyai kemahiran yang cukup untuk mengendalikan ladangnya. Jadi dia pun membuat keputusan untuk mengiklankan di dalam akhbar untuk mencari seorang pembantu yang akan mengerjakan ladang ternaknya dengan menawarkan gaji dan sebuah bilik di rumahnya sebagai tempat kediaman memandangkan ladang yang dimaksudkan hanya berada di belakang rumahnya.

Selang beberapa hari kemudian ada dua orang pemuda yang memohon
pekerjaan tersebut. Seorang pondan, dan seorang kaki mabuk.
Memandangkan tiada sesiapa lagi yang memohon jawatan tersebut selain
dari dua orang pemuda tadi, Minah terpaksa memilih salah seorang dari mereka.

Setelah menimbangkan semasak-masaknya, Minah memilih si pondan bernama
Leman untuk bekerja dengannya, dengan anggapan bahawa dia berasa lebih
selamat tinggal bersama seorang pondan daripada tinggal dengan seorang
pemabuk.

Minggu demi
minggu berlalu. Leman telah melakukan tugasnya dengan penuh tekun dan
rajin. Leman kerap kali menghabiskan waktunya sehingga malam untuk membuat kerja-kerja di ladang ternakan. Ladangnya menjadi semakin berjaya dan ternakan semakin banyak membiak dan sihat-sihat belaka.
Gembiralah si Minah ni tadi.

Kerana ingin menghargai
kerajinan si Leman ni, Minah pun berkata kepada Leman, "Leman, kau telah
melakukan kerja dengan baik dan ladang ternakan pun kulihat semakin
bagus, kau sepatutnya ambil cuti pergi ke pekan berjalan-jalan untuk
melegakan tekanan kerja..." Gembiralah Leman, dan pada suatu malam
minggu, dia pun pergi ke pekan.

Sampailah ke tengah
malam, Leman tak pulang-pulang ke rumah. Pukul 1 tak pulang, pukul 2 tak
pulang. Pukul 2.30 pagi barulah Leman pulang kerumah.. Sampai ke rumah,
di dapati Minah sedang menunggunya sambil duduk di sofa berhampiran
unggun api.

"Buka butang bajuku dan tanggalkannya." Kata Minah.

Leman dengan tangan yang terketar-ketar dan perasaan yang terkejut,
melakukan apa yang diarahkan.

"Sekarang, buka kasut but ku."

Leman buat, perlahan sekali.

"Buka, setokin ku.."

Dia buat juga.

"Sekarang, buka skirt ku."
Dia buat juga.

"Sekarang buka coliku."
Dengan tangan yang menggigil, dia buat apa yang disuruh.

"Sekarang....buka seluar dalamku..."
Dengan perlahan, dia melucutkannya ke bawah dan menanggalkannya.

Kemudian, Minah pun memandang Leman, sambil berkata...

"Sekali lagi kau pergi pekan
dengan memakai pakaian aku, aku pecat kau on the spot."

Ekekekek... apa yg engkorang pikir haaa?

Korang dah pikir benda lain kan?

in all honesty....
anya mula2 fikir... mungkin tuan rumah cuba untuk membalas budi dengan mencuba untuk menlelakikan pondan tersebut...... di bawah kata kunci...."the right woman might just do the trick"....

Sampai tersembur air blackcurrent aku kat keyboard bila baca komen anya nih.... Jauh betul pemikiran..... ekekekeke... What a Face What a Face What a Face


oopppss.... i did it again.... Laughing

you are so right la Anya... heheheheeheh

hehehe.... percubaan anya untuk berfikir secara kritis dan kreatif kak leena..... lol!

anya8797
Colonel
Colonel

Malaysia
Mymil
Posts : 2721
Reputation : 60
Join date : 07/03/2011
Location : kuala lumpur

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by bijan on Fri Sep 23, 2011 3:00 pm

anya8797 wrote:
harleena wrote:
anya8797 wrote:
MMW wrote:
anya8797 wrote:
venez wrote:Dari FB member aku...

Disuatu kawasan pedalaman di kampung, seorang penternak yang mempunyai
ladang ternak yang luas dan berjaya telah meninggal dunia dengan
meninggalkan seorang balu yang masih muda dan cantik, namanya Minah.

Minah membuat keputusan untuk meneruskan kerjaya suaminya dengan
mengambil alih ladang ternakan tersebut, tetapi dia tidak mempunyai kemahiran yang cukup untuk mengendalikan ladangnya. Jadi dia pun membuat keputusan untuk mengiklankan di dalam akhbar untuk mencari seorang pembantu yang akan mengerjakan ladang ternaknya dengan menawarkan gaji dan sebuah bilik di rumahnya sebagai tempat kediaman memandangkan ladang yang dimaksudkan hanya berada di belakang rumahnya.

Selang beberapa hari kemudian ada dua orang pemuda yang memohon
pekerjaan tersebut. Seorang pondan, dan seorang kaki mabuk.
Memandangkan tiada sesiapa lagi yang memohon jawatan tersebut selain
dari dua orang pemuda tadi, Minah terpaksa memilih salah seorang dari mereka.

Setelah menimbangkan semasak-masaknya, Minah memilih si pondan bernama
Leman untuk bekerja dengannya, dengan anggapan bahawa dia berasa lebih
selamat tinggal bersama seorang pondan daripada tinggal dengan seorang
pemabuk.

Minggu demi
minggu berlalu. Leman telah melakukan tugasnya dengan penuh tekun dan
rajin. Leman kerap kali menghabiskan waktunya sehingga malam untuk membuat kerja-kerja di ladang ternakan. Ladangnya menjadi semakin berjaya dan ternakan semakin banyak membiak dan sihat-sihat belaka.
Gembiralah si Minah ni tadi.

Kerana ingin menghargai
kerajinan si Leman ni, Minah pun berkata kepada Leman, "Leman, kau telah
melakukan kerja dengan baik dan ladang ternakan pun kulihat semakin
bagus, kau sepatutnya ambil cuti pergi ke pekan berjalan-jalan untuk
melegakan tekanan kerja..." Gembiralah Leman, dan pada suatu malam
minggu, dia pun pergi ke pekan.

Sampailah ke tengah
malam, Leman tak pulang-pulang ke rumah. Pukul 1 tak pulang, pukul 2 tak
pulang. Pukul 2.30 pagi barulah Leman pulang kerumah.. Sampai ke rumah,
di dapati Minah sedang menunggunya sambil duduk di sofa berhampiran
unggun api.

"Buka butang bajuku dan tanggalkannya." Kata Minah.

Leman dengan tangan yang terketar-ketar dan perasaan yang terkejut,
melakukan apa yang diarahkan.

"Sekarang, buka kasut but ku."

Leman buat, perlahan sekali.

"Buka, setokin ku.."

Dia buat juga.

"Sekarang, buka skirt ku."
Dia buat juga.

"Sekarang buka coliku."
Dengan tangan yang menggigil, dia buat apa yang disuruh.

"Sekarang....buka seluar dalamku..."
Dengan perlahan, dia melucutkannya ke bawah dan menanggalkannya.

Kemudian, Minah pun memandang Leman, sambil berkata...

"Sekali lagi kau pergi pekan
dengan memakai pakaian aku, aku pecat kau on the spot."

Ekekekek... apa yg engkorang pikir haaa?

Korang dah pikir benda lain kan?

in all honesty....
anya mula2 fikir... mungkin tuan rumah cuba untuk membalas budi dengan mencuba untuk menlelakikan pondan tersebut...... di bawah kata kunci...."the right woman might just do the trick"....

Sampai tersembur air blackcurrent aku kat keyboard bila baca komen anya nih.... Jauh betul pemikiran..... ekekekeke... What a Face What a Face What a Face


oopppss.... i did it again.... Laughing

you are so right la Anya... heheheheeheh

hehehe.... percubaan anya untuk berfikir secara kritis dan kreatif kak leena..... lol!

ermmm ingatkan owner die marah sebab pakai kasut jimmy choo dan baju zara dia
avatar
bijan
Brig General
Brig General

Malaysia
Mymil
Posts : 3142
Reputation : 71
Join date : 11/10/2010
Location : Dalam Sarang ... Tengok bebird terbang depan tingkap

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by marc_zman on Mon Sep 26, 2011 6:38 am

"Sekarang....buka seluar dalamku..."
Dengan perlahan, dia melucutkannya ke bawah dan menanggalkannya.

... Ekekekek... apa yg engkorang pikir haaa?
Korang dah pikir benda lain kan?

wa takmo bayangkan scene pondan tu telanjang bulat depan majikan dia.. huhuhuuu

--------------------my siggy below--------------------

Y.A.I.M.! Y.A.I.M.!! Y.A.I.M.!!!

Lautan luas.. Banjaran gunung.. Rezeki nan melimpah
Bawah langitNya kami bernaung.. Rasa kasih tercurah
Tahan airku bumi bertuah.. Tiada bandingannya
Rela bersatu ganding tenaga.. Mendaulatkan tenaga

Dengan sepenuh keazaman.. Semangatmu nan waja
Keranamu rela berkorban.. Engkaulah pertiwi yang tercinta
Darah Satria.. Darah Satria
Berkobar di dada

Tinggalkan ibu tinggalkan ayah... serta sanak saudara
Membuktikan kesetiaan kita.. Pada bumi Malaysia
Darah Satria.. Darah Satria


avatar
marc_zman
MODERATOR
MODERATOR

Malaysia
R.I.P
Posts : 16318
Reputation : 611
Join date : 08/06/2010
Location : di atas tanah bekas hutan, paya dan ladang kelapa sawit.. tak tau laaa ntah sapa2 pernah kena tanam kat sini dulu.. kalu ada laa

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by anya8797 on Mon Sep 26, 2011 4:42 pm

marc_zman wrote:wa pun ada satu gak.. kalu kat sini kita panggil ia wang @ duit.. di indonesia pula mereka sebuat dengan bunyi hampir sama tapi berbeda ejaan nyer iaitu uang.. jadi, apa kita kan panggil kat Mr. Bijan yang sentiasa berduit yg dok selalu payung pesara admin mymil ni?



jawapan nyer... Beruang

salam...
tumpang tanya ..
sapa dia pesara admin mymil marc?...

anya8797
Colonel
Colonel

Malaysia
Mymil
Posts : 2721
Reputation : 60
Join date : 07/03/2011
Location : kuala lumpur

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by marc_zman on Tue Sep 27, 2011 7:36 am

anya8797 wrote:
marc_zman wrote:wa pun ada satu gak.. kalu kat sini kita panggil ia wang @ duit.. di indonesia pula mereka sebuat dengan bunyi hampir sama tapi berbeda ejaan nyer iaitu uang.. jadi, apa kita kan panggil kat Mr. Bijan yang sentiasa berduit yg dok selalu payung pesara admin mymil ni?



jawapan nyer... Beruang
salam...
tumpang tanya ..
sapa dia pesara admin mymil marc?...
sapa lagi kalu bukan itu inche powerwuuuuuuuuut

--------------------my siggy below--------------------

Y.A.I.M.! Y.A.I.M.!! Y.A.I.M.!!!

Lautan luas.. Banjaran gunung.. Rezeki nan melimpah
Bawah langitNya kami bernaung.. Rasa kasih tercurah
Tahan airku bumi bertuah.. Tiada bandingannya
Rela bersatu ganding tenaga.. Mendaulatkan tenaga

Dengan sepenuh keazaman.. Semangatmu nan waja
Keranamu rela berkorban.. Engkaulah pertiwi yang tercinta
Darah Satria.. Darah Satria
Berkobar di dada

Tinggalkan ibu tinggalkan ayah... serta sanak saudara
Membuktikan kesetiaan kita.. Pada bumi Malaysia
Darah Satria.. Darah Satria


avatar
marc_zman
MODERATOR
MODERATOR

Malaysia
R.I.P
Posts : 16318
Reputation : 611
Join date : 08/06/2010
Location : di atas tanah bekas hutan, paya dan ladang kelapa sawit.. tak tau laaa ntah sapa2 pernah kena tanam kat sini dulu.. kalu ada laa

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by anya8797 on Tue Sep 27, 2011 9:12 am

marc_zman wrote:
anya8797 wrote:
marc_zman wrote:wa pun ada satu gak.. kalu kat sini kita panggil ia wang @ duit.. di indonesia pula mereka sebuat dengan bunyi hampir sama tapi berbeda ejaan nyer iaitu uang.. jadi, apa kita kan panggil kat Mr. Bijan yang sentiasa berduit yg dok selalu payung pesara admin mymil ni?



jawapan nyer... Beruang
salam...
tumpang tanya ..
sapa dia pesara admin mymil marc?...
sapa lagi kalu bukan itu inche powerwuuuuuuuuut

oo.. kak anya dah tersilap faham... mekasih marc...

anya8797
Colonel
Colonel

Malaysia
Mymil
Posts : 2721
Reputation : 60
Join date : 07/03/2011
Location : kuala lumpur

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by marc_zman on Tue Oct 04, 2011 9:34 am

A little bird was flying south for the winter. It was so cold, the bird froze and fell to the ground in a large field. While it was lying there, a cow came by and dropped some dung on it. As the frozen bird lay there in the pile of cow dung, it began to realise how warm it was. The dung was actually thawing him out! He lay there all warm and happy, and soon began to sing for joy. A passing cat heard the bird singing and came to investigate. Following the sound, the cat discovered the bird under the pile of cow dung, and promptly dug him out and ate him!.

The morals of this story are:

1) Not everyone who drops shit on you is your enemy.
2) Not everyone who gets you out of shit is your friend.
3) And when you’re in deep shit, keep your mouth shut

--------------------my siggy below--------------------

Y.A.I.M.! Y.A.I.M.!! Y.A.I.M.!!!

Lautan luas.. Banjaran gunung.. Rezeki nan melimpah
Bawah langitNya kami bernaung.. Rasa kasih tercurah
Tahan airku bumi bertuah.. Tiada bandingannya
Rela bersatu ganding tenaga.. Mendaulatkan tenaga

Dengan sepenuh keazaman.. Semangatmu nan waja
Keranamu rela berkorban.. Engkaulah pertiwi yang tercinta
Darah Satria.. Darah Satria
Berkobar di dada

Tinggalkan ibu tinggalkan ayah... serta sanak saudara
Membuktikan kesetiaan kita.. Pada bumi Malaysia
Darah Satria.. Darah Satria


avatar
marc_zman
MODERATOR
MODERATOR

Malaysia
R.I.P
Posts : 16318
Reputation : 611
Join date : 08/06/2010
Location : di atas tanah bekas hutan, paya dan ladang kelapa sawit.. tak tau laaa ntah sapa2 pernah kena tanam kat sini dulu.. kalu ada laa

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by tj on Tue Oct 04, 2011 9:57 am

marc_zman wrote:A little bird was flying south for the winter. It was so cold, the bird froze and fell to the ground in a large field. While it was lying there, a cow came by and dropped some dung on it. As the frozen bird lay there in the pile of cow dung, it began to realise how warm it was. The dung was actually thawing him out! He lay there all warm and happy, and soon began to sing for joy. A passing cat heard the bird singing and came to investigate. Following the sound, the cat discovered the bird under the pile of cow dung, and promptly dug him out and ate him!.

The morals of this story are:

1) Not everyone who drops shit on you is your enemy.
2) Not everyone who gets you out of shit is your friend.
3) And when you’re in deep shit, keep your mouth shut

terbaikk... ni bukan lawak dah ni,renungan kot..
avatar
tj
Colonel
Colonel

Mymil
Posts : 2118
Reputation : 30
Join date : 20/06/2010

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by azim09 on Sun Nov 13, 2011 1:40 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]

bayangkan kalau ade jenama barang harian yang kita selalu guna macam dalam gamba kat atas......
avatar
azim09
Lt Colonel
Lt Colonel

Malaysia
Mymil
Posts : 1623
Reputation : 230
Join date : 27/09/2010
Age : 24
Location : off the grid

http://www.facebook.com/azim09.

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by venez on Mon Nov 14, 2011 3:38 am

azim09 wrote:[You must be registered and logged in to see this image.]

bayangkan kalau ade jenama barang harian yang kita selalu guna macam dalam gamba kat atas......

ha3, sure cepat bebeno jadi hit dlm pasaran...

--------------------my siggy below--------------------

[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
venez
ADMIN
ADMIN

Malaysia
Mymil
Posts : 17387
Reputation : 581
Join date : 19/04/2010
Age : 38
Location : AFNG

http://venez2.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Lawak MyMil

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 7 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum